Author Topic: keramická lamela  (Read 5468 times)

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
keramická lamela
« on: January 20, 2010, 12:17:44 PM »
Zdravičko pánové, vím že už se to tu řešilo a boužel jsem to nenašel, uvažiju nad keramiskou lamelou, chtel bych se zeptat, da se udelana odpruzena, nebo to odpruzeni zrusi?

dá se s tím jezdit po meste na klasicke posouvani v kolonach?

Sel by do toho nekdo pripadne semnou? bylo by to pak levnejsi :-D
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: keramická lamela
« Reply #2 on: January 20, 2010, 12:46:58 PM »
vetsinou se dela neodpruzena, a na popojizdeni ve meste to neni. BTW keramickou vyuzijes jen pri velkym zvyseni vykonu ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: keramická lamela
« Reply #3 on: January 20, 2010, 15:05:03 PM »
proboha proc? jedinej rozumnej duvod? seriova 16v lamela prenese cca 175 koni, ale origo původní vw, bubak mel ve sciru 205 koni a taky na seriovy lamele. pripadne mi to jako blbost tohle resit. zbytecne vyhozeny penize. ja mam taky seriovou lamelu a spojka o nicem nevi
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: keramická lamela
« Reply #4 on: January 20, 2010, 15:08:01 PM »
Eventuelne koupit ten drazsi Sahas a je uplne po problemech ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: keramická lamela
« Reply #5 on: January 20, 2010, 16:32:35 PM »
v denim provozu jí odkurvíš hned.. a jak píšou kluci tak je to uplně zbytečná investice
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline Bandito

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2597
Re: keramická lamela
« Reply #6 on: January 20, 2010, 17:47:48 PM »
na ten výkon co máš nemá vůbec smysl o tom přemýšlet

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
Re: keramická lamela
« Reply #7 on: January 20, 2010, 18:15:47 PM »
myslel jsem si to :-D ale zaroven jsem si myslel že je to znat i prerazovani atd ;-) tak dekuji za info :-D kaslu na to ;-)
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: keramická lamela
« Reply #8 on: January 20, 2010, 18:37:02 PM »
myslel jsem si to :-D ale zaroven jsem si myslel že je to znat i prerazovani atd ;-) tak dekuji za info :-D kaslu na to ;-)
je to znát ... je to horší ;)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: keramická lamela
« Reply #9 on: March 16, 2010, 18:47:10 PM »
minulé tyden sem byl u kamoša co jezdi vrchy ve 130 RS  a válela se mu na ponku (keramika)
tak sem se ho hned zeptal ...
řikal že jezdit s tim de i v normál provozu , musiš se to naučit, ale de to , ale
1. jak psal POV - je to zbitečny
2. 100% to odrovná sinchrony - musi se ty sinchrony  upravovat ( takže na seriovou převodovku je to na hovno)


kecali s me o tym dlóho , ale tohle je to podstatny ;)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: keramická lamela
« Reply #10 on: March 16, 2010, 19:07:48 PM »
hele nooo, nejakou zkusenost s tim taky mam, mel jsem na dilne seriovy evo s keramikou, trvalo mi asi 20km nez mi to prestalo cukat pri razeni (normalni jizda) ... kdyz tumu klades tak se sepnuti spojky trefuje lip, pak uz jsem radil normalne, ale rozjezd je vzdycky na picu, spojku musis donutit aspon trochu proklouznout, prokud nechces dat sadu prevodovce nebo odletet z krizovatky prvni. Tzn. musis to tocit. Druhy s cim jsem jel byla Fiesta ST, ale to uz byl zavodak s kratkou skrini a sperou. Jak rika speed, jezdit s tim jde, ale... lamela cca 4000, nutna zasoba prevodovek a kinetaku.
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D