Ahoj, motor EX je karburátor konkrétně Pierburg 2e2. Nevysvětlila jsem vám svůj problém, proč vlastně ty relátka potřebuji vyfotit. Auto jsem koupila s tím, že je potřeba nejspíš jen seštelovat karburátor, protože kolísají otáčky, auto modře čoudí a má velkou spotřebu paliva cca 15-20l/100km. Tak jsem to odvezla k mechanikovi a ten karburátor údajně, vyčistil, seřídil a nemůže dohnat volnoběžné otáčky a automatický sytič. Tak bádal proč, nakonec zjistil, že v elektrice chybí jedno relé od kterého je elektrika i odstřižená, prý je potřeba sehnat ono údajné relé (neví číslo), které se napojí a karburátor půjde doseřídit a vše bude v pořádku, bez toho relé to prý nepůjde.
No píšu si s vícero klukama a ti mi říkají, že to je blbost, že ty relé na ten karburátor nemají až takový vliv a vše by se projevilo už při startu, ale auto chytne na první brnk. Tak kde je chyba?
Bohužel jsem auto už 3 týdny neviděla, tak konkrétně nevím, co motor (karburátor) dělá, když se jede nebo když je jen nastartované, ale údajně stále modře čoudí a spotřeba je taky stále stejná, no a otáčky taky nejsou seřízené.
Neřešil jste někdo podobný problém?