Author Topic: hazivost kotoucu  (Read 21996 times)

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: hazivost kotoucu
« Reply #15 on: April 22, 2014, 15:03:27 PM »
To by me zajimalo co myslis tim dobrym zajetim ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: hazivost kotoucu
« Reply #16 on: April 22, 2014, 15:24:07 PM »
Nemyslim, ze zajizdeni ma az takovy vliv na zivotnost. Neverim, ze nejaky zakaznik odjizdi s novyma brzdama a v hlave mu blika kontrolka o zajizdeni. Prvni kolona a tvrdy brzdy. Nedrzel jsem je v alpach dolu s vyrazenym kvaltem a tritunovym vozikem  ;D
Jinak jak jsem psal. Kamarad si dal na ecko taky starline a taky chrochta jak usetril a nic nekope.... :-\
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Zipp

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 47
  • Long Vehicle - přítel člověka
Re: hazivost kotoucu
« Reply #17 on: April 22, 2014, 15:33:22 PM »
Já zajíždim stylem cca 5x ze 100km na +- 10km a pak +- 300 km předvídavá jízda, kdy to nemusíš hemovat na fleku. Neměl jsem nikdy problém.
VW Scirocco 1.8 16V PL
VW Golf IV Variant 1.9 TDI
Iveco Stralis power 500

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: hazivost kotoucu
« Reply #18 on: April 22, 2014, 16:42:49 PM »
To by jsi mel videt u nas v praci, fungl nove, sup valcova zkusebna 200-0, pak polygon kde tomu davaji jak na zavodech, a nikdy zadny problem, problem je v tom co pise horan, zacali to pekne ojebavat, pri beznem jezdeni bez problemu, ale pak parkrat zostra zabrzdis a jdou do haje.
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline milo

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 885
Re: hazivost kotoucu
« Reply #19 on: April 22, 2014, 20:10:58 PM »
mne spíš napadá jiná věc totižto když zabrzdíš z veliké rychlosti a zustaneš stát na križovatce napr. s kopečka a stojíš na brzde a delší dobu tak kotouč schladne rychleji kolem než pod paknama a tak si myslím že ten kotouč se ani tak neskrouti jako zmnení strukturu na tom míste pod paknama a pak tření je nerovnomerné teda na tom kousku je mneší než kolem a to pak delá asi to že to kope jako kdyby byl skroucený a vibruje to.

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: hazivost kotoucu
« Reply #20 on: April 22, 2014, 20:22:47 PM »
Milo: presne tohle se ale nestalo. Na tohle si davam fakt pozor.  ;)
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Zipp

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 47
  • Long Vehicle - přítel člověka
Re: hazivost kotoucu
« Reply #21 on: April 22, 2014, 20:30:26 PM »
Tak je tu jestě možnost vyhazovat padák a nebo brzdit nohama, jak flinstouni ;D ;D Asi se shodnem na jednom a to, že dnes se vše ojebává a kotouče nebudou výjimkou. Ještě by mě zajímal rozdíl mezi kotouči vyrobenýma třeba v Rumunsku a Německu. ? . ???
VW Scirocco 1.8 16V PL
VW Golf IV Variant 1.9 TDI
Iveco Stralis power 500

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: hazivost kotoucu
« Reply #22 on: April 22, 2014, 21:32:29 PM »
Tak je tu jestě možnost vyhazovat padák a nebo brzdit nohama, jak flinstouni ;D ;D Asi se shodnem na jednom a to, že dnes se vše ojebává a kotouče nebudou výjimkou. Ještě by mě zajímal rozdíl mezi kotouči vyrobenýma třeba v Rumunsku a Německu. ? . ???
že na těch z Německa je v letáčku malym pismem  napsany Made in Rumunsko
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: hazivost kotoucu
« Reply #23 on: April 22, 2014, 21:35:01 PM »
jinak se mi teda ještě nestalo že by se mi rozházeli kotouče ... naštěstí 
a žádny zajižději taky nedělám - když montujem novy kotouče - jen prostě s novéma kotoučama nejedu hned nesmysl, že jo ;)

jinak mám v plánu koupit BREMBO MAX ale to až jednou nebudu mit do čeho répnót , protože mi to zatim brzdí a mam ted jiny věci na práci (na šíru) , než tunit brzdy ktery sou dostatečny v serii s bubnem
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: hazivost kotoucu
« Reply #24 on: April 22, 2014, 21:38:12 PM »
Presne tak.
Krabice , na ni vsude obrovsky ATE a GERMANY a na prtavym stitku Made in Italy a jeste rok 2006.
Stejny jako na pneu. Tusim continental. Obrovsky napis ingeneered in germany, ale pak u patky malinkym pismem made in czech republic  ::)
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline araman

  • prekvapive je
  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 8992
  • ** Hakis **
Re: hazivost kotoucu
« Reply #25 on: April 23, 2014, 06:45:37 AM »
když už tu pomlouváte Ate .. tak se musím přidat....    taky mě čeká výměna ate powerdisc , ne teda z duvodu házivosti ale z jarního důvodu .. okolo drážek mi to kvete a bobtná .. apak to vibruje a hůř brzdí ..   tak přemýšlím jesli vubec má smysl nějaky drážky či díry v koutouči kupovat ...
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline danek

  • Administrator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 2778
  • Já a smrt se nepoutáme
    • http://danek.webz.cz
Re: hazivost kotoucu
« Reply #26 on: April 23, 2014, 07:48:49 AM »
Já mám kotouče Brembo a desky Textar a maximální spokojenost. Začali házet až když měli cca 3mm pod min. tloušťku, ale to jsem je už raději měnil :)
SCIROCCO 1.8 8v JH
SCIROCCO 1.8 16v PL, plná palba + klima :)

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1858
  • Navigator
Re: hazivost kotoucu
« Reply #27 on: April 23, 2014, 12:09:19 PM »
Osobně bych zkusil ty polaky ATM Mikoda. Oni maji něco společného s Brembama. Myslím že dělaj i jejich kotouče a pak ze stejného materiálu dělaj svoje jen jina značka a cena. Polací si je hodně chváli a to jezdi hrozně. Ja mam na svém sciru ATEčka a zatím good a na daily caru Meyle a po 25 tisicich zatim pohoda. Ale ja jezdím pianko.  ;D
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: hazivost kotoucu
« Reply #28 on: April 23, 2014, 12:31:07 PM »
U nas taky do ted pohoda. Jak na scirech PD tak na ostatnich autech, jen tyhle posledni to nezvladly.
Kdysi davno jsem na jednom nasem srazu pri zavodu mimo disciplinu a mimo letiste brzdil temer z 200 (ano opravdu s tim 2.0 16v jde jet dle gps pres 200, ale strach byl) temer na nulu tak, ze se roztekly stredovy poklicky a za cca 200 metru jsem zastavil a na tech kotoucich to nezanechalo zadny nasledky. Kdybych to udelal ted, tak si z tech kotoucu muze udelat Verca kvetinace.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: hazivost kotoucu
« Reply #29 on: May 31, 2014, 18:53:27 PM »
Kotouce odeslany na reklamaci. Koupily se originaly. Sice 2x drazsi, ale uz na prvni pohled je kvalita jinde. Ty ate byly dost brouseny, aby byly vyvazeny, na techto temer nic. Desky na ne sedly behem par kilometru. Byly obrzdeny cely. Ate sedaly snad dva dny. Porad byla v nekterych mistech videt barva. No a brzdny ucinek uplne jinde.

Jeste pred demontazi jsem byl na brzdne stolici a slo tam hezky videt, jak se s postupnym zahrivanim zacinaly "kroutit".
Tak ted jen cekat jak to dopadne.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej