Taky přidám svůj názor. Ono výška podvozku je aspoň u většiny kompromisem mezi estetikou a praktičností/použitelností, což za tebe nikdo nerozhodne. Ono složené auto je hečí než vysoká koza. Jde jen o to, trefit tu výšku napoprvé u pevného podvozku, což chce velkou rozvahu. Ono nejde jen o strohé centimetry, ale třeba i o provozní zatížení. Určitě chce jinou volbu výšky auto maximálně odstrojené vozící sotva řidiče a auto komfortně vybavené s desítkama kil hudby navíc.
Naprosto chápu názor - za jedny peníze lepší pevný než štelovák, jen jde o to, trefit se u pevného do svých představ a to je už těžké a není jasné,že tvoje vysněná představa bude vyhovující poté co se svezeš. (i můj případ, kdy jsem si našteloval auto dle svých představ a po týdnu jsem šel z praktických důvodů vejš)
A ještě jeden argument: když jedím na srazy za hranice, většina aut co má štelováky jde dolu, po návratu zvedá. Jak se kamarádovi hodil štelovák, když mu cajt řekl "buď půjde vejš, nebo odjedete jen na odtahovce". A odtah z "A" by ti zaplatil i kvalitní štelovák.
Jde jen o to, kolik rizika objetuješ pro estetiku, jak na ni lpíš.
Nejsem z těch 10ti%, štelovák jsem přestavoval již čtyřikrát a to nepočítám cesty do zahraničí. A to nepočítám ani změnu výšky při změně profilu gumy/disku. ...a je nás určo víc než 10%.
Zásadní věc:
Podvozek a kola "dělají auto" tak radši ještě chvilku šetři a kup kvalitní štelovák. - moje rada.