Čau, prodejce saabu a občas i nějakýho volva můžu napsat toto:
V40- nejslabší volvo všech dob (asi) a co do spolehlivosti hodně nepovedený volvo
bohužel, smysl maj snad jenom T4 ale snima nemám osobní skušenost, Nafty buď renault – průser, bo volvo – tak nějak to šlo. benzín línej nejedoucí a auto celkově neni zázrak - nešel bych do toho, ostatně ceny na netu napoví své dá se sehnat za 40tis kč
850- Ano pořádný kus plechu na parkovišti nepřehlídneš spolehlivost taky skušenost mám s 2.0i 96KW (bo93) a T5 taky 2.0 motor prakticky neutahatelnej na parkovišti nepřehlednídneš
ale trošku nezvyk jaká je to krabice. Co by mi vadilo (spíš sralo) krátká 5tka!
V70 - první roky po 850 NE!!! Povedlo se jim vše vylepšit tak že je to vlastně na hov…když V70 tak až po tom faceliftu v roce +- 2001?
Alfica- tam bych bral naftu
vim že smrdí a taky jí nemám rád, ale asi jediný co italové umí problém je že alfa musí bejt stavěná zrovna když nehráli fotbal (špagetáci hrajou snad pořád nějakou ligu kterou dávaj v TV). S benzínem žádnou skušenost nemám, šel bych do ní vzhedově taky, ale bál bych se „pátečního“ kusu protože maj pátek skoro celej tejden
Saab 9-5 – k tomu mám nejblíže zde co se týče mě mám jasno co za pár let bude: 9-5 s baťohem bud HIRSCH nebo Maptun a aspoň základních 280Ps J. Psal jsi že snim bude jezdit přítelkyně (manželka) tak bych pokud by to byly první roky 99-01 tak bych volil 2.0 turbo s 150PS (občas se najde 191PS) uprava z těch 150 není probém za cca 15-18tis kč. Motor dobrej kompromis mezi svezenim nákladama chováním atd. ale žádnej rychlik to není. 2.3 Turbo 170PS v tehle letech bych váhal nevim proč ale mám z něj smíšené pocity sou motory který jedou jako kráva! A jiný co se sotva vlečou (2.0 mi přijde že jedou všechny stejně) po faceliftu v roce ´02 bych bral 2.3 Turbo 185PS to je asi nej motor jedeto chová se kultivovaně a nabýdne snad všechno co chceš. (2.0 pořád to samí co předtím) Spotřeba je u všech benzínů a obsahu stejná +- 0.5litru takže od cca 8(dálnice) 12 město kombinaci mi většina zákazníku jezdí kolem 9 – 10 dálky se dají pod 8litrů a sou lidi co s Aerem 230PS v kombjnu jezdí dálky za 6.9! (ale to jede max 130 na tempomat).
Aero je kapitola sama pro sebe, pokud má jeden zvás „závodnický“ sklony tak si to zamiluješ hned (něco jak u volva řada „R“) není problém na 3jku proletět zatáčku v „hrábých“ předjíždět kdykoliv a kdekoliv v plně naloženym autě – po facel… v ´02 výkon 250PS.
Ale zde je třeba počítat trošku větší náklady na udržbu – Větší brzdy tvrdší podvozek – komfort ježdění po praze nic moc to auto prostě trpí.
Co se týče cen ND je to jak na VW z druhovýroby koukni sem:
www.saabtuning.czJsou tam i ceny na volvo ale ceník pro volva je trochu zmatenej.
Pro příklad Saab: desky přední 1000kč (neorig. sada) koutouč 1200 (neorig kus), čep 500 kus.
Ceny bez DPH je tam pár zvláštních věcí co jsou dražší a vrakoviště s dílama jsou taky, co je třeba není problém do druhého dne mít (přední zadný nárazníky cca 2000-3000kč kus)
Jak už sem dával lefi slabý místa bylo a je ucpánáví sacího koše ve vaně, odvětrávací sada (většina aut ji má po těch letech už vyměněnou) pak převodovky většinou synchron na 2jce. Ale není to pravidlo spíš byla asi nějaká špatná serie protože jsou auta co s tim měli problém ale většina ne (je v prodeji opravná sada, rozebraní a složení převodovky s výměnou 2500kč + práce na vyndání a nandání). Pak turba (garret v Aeru mitshubishi – to je nezničitelný). Některý Garrety jsou ve 120tis km na odpis jinej drží do 300tis km.
Víc mě ted nenapadá. Jakej koliv dotaz klidně zodpovím po tel na 723 534 727