Co se týče A4... Nevim jesi chceš kombíka nebo sedák, ale sám vlastním A4ku v avantu, rv 00 tzn po faceliftu (To lefi: jestli mluvíš o Lukashovi tak se mi nezdá že by to byla 01 vzhledem k tomu že to je verze před faceliftem, s malejma brzdama atd.) Je v tom 2.4 V6 121KW ve 4 kole (nechtěl bych předohrab ani za zlaty prase=motor před přední napravou a hrne se to rovně ze zatáčky ven a to tak že dost.) pruměrka je někde mezi 11-12 litry kombinovany jizdy s tim že najedu skoro pul nadrže po dálnici normální jízdou. POkud jezdim po městě, 15 není problem. Olej to taky nějakej pápne. A upřímě, A4ka do kila bude vrak... A ne malej. Přední napravu pod deset tis budeš shánet blbě a počítej s tim že hodně záleží na vyběru značky aby nešla po 20ti tis srát. Jinak je to audi, takže krom toho že se to docela krade tak jsou na to drahý díly. Ne vše se dělá nebo vyplatí kupovat v druhovýrobě a origo je to palba. říká se že nejsme tak bohatí aby jsme si mohli kupovat levné věci a u audi to opravdu plati. Dělam ve značce takže mam velky slevy na díly a i tak brečim. Další věc je že pokud je to 4kola, jde docela rychle do kopru spojka. U všech. Plus náplně, kamkoli hrábneš do nápravy (rameno, čep atd) děláš většinou geometrii protože u tohodle auta se seřizuje i celkova zbíhavost (opět drahá geomterie) a pokud tohle budeš mít v tahu, auto je šíleně nestabilní. Co se týče 2.8, praskají jim svody a jdou do pytle lambdy, pomerně dost ty motory pouští olej nejen spalovacím prostorem ale i venkem atd. V tomhle případě se vyndává motor protože něco dělat na autě žádná hitparáda.