Author Topic: Útěk od VW. Rada.  (Read 31226 times)

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #30 on: December 16, 2009, 21:14:54 PM »
Danek: zauvažuji o tom :D
Bandito: a co mě brání v tom se vysypat do koncernovýho auta? Navíc kdepak se asi vzalo po vrakáčích tolik dílů na koncernový auta? Těžko je tam dává výrobce aut.
Shrek: a já myslel že všechny ty Saaby měly zamykání zpátečky  :o
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline shrek

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 721
  • scirocco shrek
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #31 on: December 17, 2009, 22:20:52 PM »
jj to máš pravdu.zpátečka se zamkla.byla to dobrá kára.byl sem spokojenej.jenže v té době sem ještě neměl řidičák ;D
neznám bolest protože jsem SHREK

Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #32 on: December 17, 2009, 23:54:40 PM »
jinak já bych časem chtěl pořídit na denní ježdění něco takového...levnej provoz i PHM,neni to žadnej lenoch a cena docela směšná...

Offline hans

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 390
  • Ani očko nenasadííš!!!!
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #33 on: December 18, 2009, 15:29:13 PM »
Kámoš má teď asi cca měsíc V70, 1999, 2,4TDi v automatu a musím uznat že je to luxusní povoz. Výbava jako kráva, motor po 200tis km šlape jak hodinky i v mrazech bez jakéhokoliv problému, automat. převodovka taky hraje luxusně i na sněhu a navíc co se týče prostoru uvnitř tak je to jak tranďák prostě hafo místa a podařilo se mu ji sehnat někde od Brna za 50tis Kč. Takže to můžu doporučit. Jediný zápor jsou asi ceny ND. Musel měnit obě přední ramena  a jedna strana ho vyšla na téměř 4tis.
MK2 1,8PG Turbo Show Car :-) (zatím ještě nedodělaný) !!!žádná šunka vwoe!!!
Audi S4 Avant B5 Family Car

Offline Bandito

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2597
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #34 on: December 18, 2009, 17:50:56 PM »
Bandito: a co mě brání v tom se vysypat do koncernovýho auta?
Předpokládam, že jako automechanik si nekoupíš nějakou past  ::)

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #35 on: December 18, 2009, 18:34:08 PM »
Hans: to má tu V70 co je stejná jako ta 850? Akorat po faceliftu?
Bandito: přesně tak. A stejně si můžu prohlídnout i to volvo/saaba...
A právě jsem četl že saab "krachuje"  >:( >:(
Proč zkurvený vraky jako renault,fiat..... přežívají a hezký a kvalitní krachují?
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline hans

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 390
  • Ani očko nenasadííš!!!!
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #36 on: December 18, 2009, 18:45:50 PM »
Jo já se ve Volvech zase tak nevyznám ale řek bych že jo ale je to fakt luxusní kočár za ty prachy.
MK2 1,8PG Turbo Show Car :-) (zatím ještě nedodělaný) !!!žádná šunka vwoe!!!
Audi S4 Avant B5 Family Car

Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #37 on: December 19, 2009, 02:14:36 AM »
Hans: to má tu V70 co je stejná jako ta 850? Akorat po faceliftu?
Bandito: přesně tak. A stejně si můžu prohlídnout i to volvo/saaba...
A právě jsem četl že saab "krachuje"  >:( >:(
Proč zkurvený vraky jako renault,fiat..... přežívají a hezký a kvalitní krachují?
Saab krachuje protože spadal pod společnost GM(jako Opel) a ten vyhlasil bankrot asi před rokem.Opel zachranili němci a do Saabu zatim nikdo finanční injekci neposlal :( ale myslim že to nebude tak horky a díly stejně vždycky někdo dělat bude...

Offline Radek

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 166
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #38 on: December 19, 2009, 10:07:36 AM »
Osobně bych šel do toho Saaba vždycky se mě líbily hlavně to Aero krása, samozřejmě Volvo má taky svoje dle mě jsou tyto dvě značky nejbezpečnější auta vůbec, viděl jsem v němec bouraný volvo a docela sem čuměl na ty traverzy pod nárázníkem  :)
Od Itala uteč dlouhym obloukem, zkušenost, i to co slyšim v okolí ,alfa GO motoru po 40ti tis žádnej problém.
No a že chceš utéct od VW se ani moc nedivim, pokud nemáš alespon 300tis aby jsi mohl koupit něco co má hodně málo najeto tak to ani nemá cenu něco od VW kupovat.
Dva kámoši maj pasaty B5 a B6 TDI oba přes 200tis Km a nestačí do toho sypat a to nejsou žádný malý částky, když mě to každou chvilku řikaj tak se mě protáčí panenky, svezení to je ,ale tvrdě to zaplatíš. Nejhorší je že se to týká celého koncernu  ::) ten jeden řikal že už naftu nechce to prej radši plynáka, právě jeho táta si nechal dovézt SUV Volvo nějakej čtyřlitr z ameriky má to najeto pár kilometrů cena byla dobrá, daly do toho plyn a paráda.
« Last Edit: December 19, 2009, 10:13:42 AM by Radek »
Scirocco GT2 JH, r.v.92 zelená perletˇ LC6V

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #39 on: December 19, 2009, 10:32:18 AM »
Lefi: vím že patří pod GM, ale i tak.  :'(
Radek: strééc má AllRoada a taky to není zrovna držák. Naštěstí se mu neposral ještě hydraulickej podvozek, ale už se na to připravuje. Taky do toho sype horem dolem.
All: právě teď mě Verča přemlouvá do V70 rok ´99 , 2319ccm V5 176KW v plný. Jako luxus, ale u toho už se vážně bojím těch provozních nákladů.  :'( Ale musí to být letadlo.



 :'(
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Radek

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 166
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #40 on: December 19, 2009, 12:14:13 PM »
njn pravda je že dneska si asi na provozní náklady si člověk nevybere, jedině si koupit fávo a namočit ho do oleje aby neshnilo, to nepotřebuje skoro žádný náklady proti dnešnim autum  :) ale to bezpečí je nulový.
Jinak to V70 hezká, bezpečná a i reprezentativní kára, s tim obsahem taky asi jedině plyn, jinak to neuživíš.
Scirocco GT2 JH, r.v.92 zelená perletˇ LC6V

Offline viggen

  • Posts: 2
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #41 on: December 19, 2009, 13:17:29 PM »
Čau, prodejce saabu a občas i nějakýho volva můžu napsat toto:
V40- nejslabší volvo všech dob (asi) a co do spolehlivosti hodně nepovedený volvo :( bohužel, smysl maj snad jenom T4 ale snima nemám osobní skušenost, Nafty buď renault – průser, bo volvo – tak nějak to šlo. benzín línej nejedoucí a auto celkově neni zázrak - nešel bych do toho, ostatně ceny na netu napoví své dá se sehnat za 40tis kč
850- Ano pořádný kus plechu na parkovišti nepřehlídneš spolehlivost taky skušenost mám s 2.0i 96KW (bo93) a T5 taky 2.0 motor prakticky neutahatelnej na parkovišti nepřehlednídneš :) ale trošku nezvyk jaká je to krabice. Co by mi vadilo (spíš sralo) krátká 5tka!
V70 - první roky po 850 NE!!! Povedlo se jim vše vylepšit tak že je to vlastně na hov…když V70 tak až po tom faceliftu v roce +- 2001?
Alfica- tam bych bral naftu :( vim že smrdí a taky jí nemám rád, ale asi jediný co italové umí problém je že alfa musí bejt stavěná zrovna když nehráli fotbal (špagetáci hrajou snad pořád nějakou ligu kterou dávaj v TV). S benzínem žádnou skušenost nemám, šel bych do ní vzhedově taky, ale bál bych se „pátečního“ kusu protože maj pátek skoro celej tejden :D

Saab 9-5 – k tomu mám nejblíže zde co se týče mě mám jasno co za pár let bude: 9-5 s baťohem bud HIRSCH nebo Maptun a aspoň základních 280Ps J. Psal jsi že snim bude jezdit přítelkyně (manželka) tak bych pokud by to byly první roky 99-01 tak bych volil 2.0 turbo s 150PS (občas se najde 191PS) uprava z těch 150 není probém za cca 15-18tis kč. Motor dobrej kompromis mezi svezenim nákladama chováním atd. ale žádnej rychlik to není. 2.3 Turbo 170PS v tehle letech bych váhal nevim proč ale mám z něj smíšené pocity sou motory který jedou jako kráva! A jiný co se sotva vlečou (2.0 mi přijde že jedou všechny stejně) po faceliftu v roce ´02 bych bral 2.3 Turbo 185PS to je asi nej motor jedeto chová se kultivovaně a nabýdne snad všechno co chceš. (2.0 pořád to samí co předtím) Spotřeba je u všech benzínů a obsahu stejná +- 0.5litru takže od cca 8(dálnice) 12 město kombinaci mi většina zákazníku jezdí kolem 9 – 10 dálky se dají pod 8litrů a sou lidi co s Aerem 230PS v kombjnu jezdí dálky za 6.9! (ale to jede max 130 na tempomat).
Aero je kapitola sama pro sebe, pokud má jeden zvás „závodnický“ sklony tak si to zamiluješ hned (něco jak u volva řada „R“) není problém na 3jku proletět zatáčku v „hrábých“ předjíždět kdykoliv a kdekoliv v plně naloženym autě – po facel… v ´02 výkon 250PS.
Ale zde je třeba počítat trošku větší náklady na udržbu – Větší brzdy tvrdší podvozek – komfort ježdění po praze nic moc to auto prostě trpí.
Co se týče cen ND je to jak na VW z druhovýroby koukni sem: www.saabtuning.cz
Jsou tam i ceny na volvo ale ceník pro volva je trochu zmatenej.
Pro příklad Saab: desky přední 1000kč (neorig. sada) koutouč 1200 (neorig kus), čep 500 kus.
Ceny bez DPH je tam pár zvláštních věcí co jsou dražší a vrakoviště s dílama jsou taky, co je třeba není problém do druhého dne mít (přední zadný nárazníky cca 2000-3000kč kus)
Jak už sem dával lefi slabý místa bylo a je ucpánáví sacího koše ve vaně, odvětrávací sada (většina aut ji má po těch letech už vyměněnou) pak převodovky většinou synchron na 2jce. Ale není to pravidlo spíš byla asi nějaká špatná serie protože jsou auta co s tim měli problém ale většina ne (je v prodeji opravná sada, rozebraní a složení převodovky s výměnou 2500kč + práce na vyndání a nandání). Pak turba (garret v Aeru mitshubishi – to je nezničitelný). Některý Garrety jsou ve 120tis km na odpis jinej drží do 300tis km.
Víc mě ted nenapadá. Jakej koliv dotaz klidně zodpovím po tel na 723 534 727

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #42 on: December 19, 2009, 14:14:50 PM »
Pane jo tak to je velice zajimavá recenze. Díky moc.
U ty V40 jsem se právě nejvíc bál ty spolupráce s renaultem. Ty to asi nevíš, ale já si s renckem prožil dva roky pekla. A jsem z toho teda trošku zklamanej. To auto se nám líbí (kromě ovladačů v interieru)
 No a tou V70 si mě vážne zaskočil. Jsem čekal že to bude ještě poctivý volvo, takže vychytaný. Ta faceliftovaná verze je už mimo rozpočet, stejně tak jako ty saaby nad rok 2000.
Ta 850 byla uplně první volvo co jsem hledal. Potkal jsem ho na silnici a řekl jsem si že se kouknu po netu kde o tom co je. Byl to první favorit, ale pak jsem viděl tu V40 a pak tu první V70 a co si budeme nalhávat, tak ta V70 vypadá proti 850 o dost líp. Hlavně ten interier je už takovej "vznešenej"
Jak jsem psal, tak ty saaby jsou nádherný, ale ty ceny jsou už na hraně našich možností (ještě rozestavěnej barák......) a raději si necháme ještě něco na první investice. A asi by to vyhrál ten dvoulitr. Abych pravdu řekl tak na větší obsah jsem u saaba ani nekoukal.
Ta alfa je můj výmysl. Dřív se mě alfy líbily, ale co je měli kamarádi, tak všichni brečeli. Ale prostě ty auta mají něco do sebe.  :-\
Koukám že  to všechno budeme muset ještě promyslet. Každopádně ještě jednou děkuji.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #43 on: December 20, 2009, 00:39:10 AM »
tak to čumim, recenze jak bejk  :o  8) 8) 8)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Útěk od VW. Rada.
« Reply #44 on: December 20, 2009, 02:52:57 AM »
tak prej saab definitivně končí  :'(
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej