Author Topic: Ohřaté nestartuje  (Read 4023 times)

Offline Radek

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 166
Ohřaté nestartuje
« on: July 18, 2011, 10:54:10 AM »
Prosím o pomoc,z ničeho nic nikdo s ničim nic nedělal šíro JH za studena normálně chytne, ohřeje se chcípnu motor, chci znovu nastartovat, točí ale nechytí. Auto necham cca hodku stát a zase normálně na otočení chytí. Nechápu, pumpy běží a když povolim u filtru a zastartuju tak tam benzín jde, jiskru taky hází ale svíčky vypadaji suchý  :( vše mám origo nikdy nic nerozebýráno ani štylováno, pouze údržba svíčky, filtry, rozvody, olej atd. Najeto orig 110tis/km.
Má někdo nějakej nápad čim by to mohlo být ?
« Last Edit: July 21, 2011, 12:44:45 PM by Radek »
Scirocco GT2 JH, r.v.92 zelená perletˇ LC6V

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #1 on: July 18, 2011, 17:59:27 PM »
nezvedla se ti spotřeba ?
jak to bude ohřáty , tak odpoj 5vstřik a zkus to

viděl bych to na teplotni čidlo - za tepla ti to přidává sytič (páté vstřik) a přechlastá se ti to 
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline sergei

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 631
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #2 on: July 18, 2011, 20:34:55 PM »
Akumulátor paliva.Válec u hlavniho čerpadla.A je tam kvůli startu za tepla důležitej.
scirocco 16v KR Popelka

vw transporter t3 1.6 td
velorex 250
a háfo motoveteránů

Offline Radek

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 166
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #3 on: July 19, 2011, 08:03:30 AM »
Spotřeba nevim no možná trochu jo, ale najisto se to říct nedá, včera jsem tady ještě hledal na foru a četl jsem jak jsi tam psal o tom pátym vstřiku, včera jsem na něj napojil žárovku a když je to studený tak normálně funguje, při startování se na pár vteřin rozsvítí a zhasne, otázka je co to dělá když zrovna nastane ten problém když to nechce chytit, to budu muset ještě vyzkoušet, protože včera jsem ho nechal ohřát v garáži a jako naschvál normálně chytalo.
Ten akumulátor tlaku paliva, myslíš že se tam může něco rozbít ? koukal jsem do etky a vyjde na 5tis.
Co ten regulátor tlaku ohřevu, kostka co je u oil filtru, ta by na to mohla mít taky vliv ne ?
No nic nejdřív odzkoušim ten pátej vstřik a pak budu pokračovat dál.
Blbý je že s tim autem ted nemůžu ani nikam jet protože nemam jistotu že ho pak nastartuju.
No uvidíme zatim dík za rady
Scirocco GT2 JH, r.v.92 zelená perletˇ LC6V

Offline danek

  • Administrator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 2778
  • Já a smrt se nepoutáme
    • http://danek.webz.cz
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #4 on: July 19, 2011, 08:32:49 AM »
A nezačalo ti to dšlat po natankoání, již mám takovou zkušenost, že to dělal benál. Také jsem laboroval a nakonec se ukázalo, že to bylo blbým benálem.
SCIROCCO 1.8 8v JH
SCIROCCO 1.8 16v PL, plná palba + klima :)

Offline Radek

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 166
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #5 on: July 19, 2011, 17:59:47 PM »
Z benzínem už jsem si taky užil svoje, šíro je na něj fakt strašně choulostivý, takže od té doby tankuju jen u značkovejch benzínek, je fakt že to byla první věc co mě taky napadla, ale to mě to nestartovalo vůbec když byl nekvalitní.
Tenhle problém s tim startovánim za tepla mám už dýl poprvý mě to vypeklo minulý léto na dovolený u benzínky, zavolal jsem odtah a když přijeli tak jsem auto normálně na otočení nastartoval  :) pak už jsem s tim nikde moc nebyl, máme ještě jedno auto. Až ted když jsem si řekl že konečně zajedu udělat technickou a začnu s nim zase jezdit tak jsem zůstal na parkovišti ve městě, auto sme odtáhli do garáže, nechal jsem ho ůplně vychladnout a opět normálně chytlo.
Scirocco GT2 JH, r.v.92 zelená perletˇ LC6V

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #6 on: July 21, 2011, 06:38:11 AM »
Když jsi pročítal forum tak jsi určitě narazil na několik rad.
Tak bych se tak nějako těch rad řídil.
Koukni po vzduchovým šoupátku co je v zádu na sání.
Podívej se jestli ti funguje tak kostka na bloku motoru (vedou do ní 2 pancéřové hadice a má zelenej konektor)
Koukni a poslechni si zpětnej ventil za hlavou rozdělovače paliva (tzv "cvrček")
A pokud by ti zcela náhodou odešel ten akumulátor tlaku tak by to blblo jen u prudkého sešlápnutí plynu.
Jinak pokud je auto studené tak teplotně časový ventil ovládá 3 věci ! 5-té vstřik, vzduchové šoupě, a ten regulátor tlaku ohřevu paliva.
Když dáš na všechny žárovky tak při studeném motoru by se měly rozsvítit.
Jinak více mě nic nenapadá.
Jooo vlastně ještě jedna věc koukni na zapojení lambády, a popřípadě jí změř.
Měla by dávat nějaké milivolty až volty a při studeném motoru je myslím vyřazena O:-) ale nejsem si jist ;)
Tak to asi tak nějako v kostce zhruba všechno.
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline Radek

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 166
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #7 on: July 21, 2011, 12:53:24 PM »
Tak jsem dneska zkoušel napojit žárovku na ty tři věci jak jsi psal, studené auto, po nastartování se rozsvítí a zůstane svítit vzduchové šoupě  a ten regulátor tlaku ohřevu, pátej vstřik se rozvítí při startování na pár sekund a zhasne což je snad Ok. Každopádně si prozatimně natáhnu dovnitř kontrolku na ten pátej vstřik abych měl přehled co to dělá až se mu zase nebude chtít chytit.
Jen se zeptam ten cvrček kdy a jak by měl bejt slyšet ? případně jak jinak poznám jestli funguje, stejně tak jak to zjistim u toho vzduchového šoupěte?

EDIT: Ok tak cvrček je slyšet když běží motor.
Ted jsem to byl projet, ohřát a ted to zase chytá normálně i ohřatý. Ten pátej vstřik funguje normálně, rozvítí se a po pár vteřinách zhasne a dokud je to studený tak si to ještě občas přidává se sešlápnutim plynu, po ohřátí už je stále zhaslej i při startování.
Takže ted budu muset čekat až se závada opět objeví.
« Last Edit: July 21, 2011, 15:21:58 PM by Radek »
Scirocco GT2 JH, r.v.92 zelená perletˇ LC6V

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #8 on: July 21, 2011, 16:33:34 PM »
Ono je taky mozne ze jsi mel nekde blby kontakt a tim ze jsi to rozpojil a zase zapojil se to dotklo, jeste bych prostriknoul kontaktolem vsechny ty kontakty ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #9 on: July 30, 2011, 09:40:25 AM »
Ono je taky mozne ze jsi mel nekde blby kontakt a tim ze jsi to rozpojil a zase zapojil se to dotklo, jeste bych prostriknoul kontaktolem vsechny ty kontakty ;)

Má pravdu ten chlapec  8) 8) 8)
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Ohřaté nestartuje
« Reply #10 on: July 30, 2011, 09:43:13 AM »
Tak jsem dneska zkoušel napojit žárovku na ty tři věci jak jsi psal, studené auto, po nastartování se rozsvítí a zůstane svítit vzduchové šoupě  a ten regulátor tlaku ohřevu, pátej vstřik se rozvítí při startování na pár sekund a zhasne což je snad Ok. Každopádně si prozatimně natáhnu dovnitř kontrolku na ten pátej vstřik abych měl přehled co to dělá až se mu zase nebude chtít chytit.
Jen se zeptam ten cvrček kdy a jak by měl bejt slyšet ? případně jak jinak poznám jestli funguje, stejně tak jak to zjistim u toho vzduchového šoupěte?

EDIT: Ok tak cvrček je slyšet když běží motor.
Ted jsem to byl projet, ohřát a ted to zase chytá normálně i ohřatý. Ten pátej vstřik funguje normálně, rozvítí se a po pár vteřinách zhasne a dokud je to studený tak si to ještě občas přidává se sešlápnutim plynu, po ohřátí už je stále zhaslej i při startování.
Takže ted budu muset čekat až se závada opět objeví.

Ano to je OK a zbytek ti zhasne až se to ohřeje.
Vzduchové šoupě funguje podle teploty sání, tzn.studené vrazit do mražáku, kouknout na díru v šoupěti, horkovzduškou ohřívat a koukat jak se mění díra ve vzduchovém šoupěti.
Jiná možnost testu vzduchového šoupěte není, teda pokud se nepletu.
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!