Author Topic: otáčky-mrtvý bod  (Read 19268 times)

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #30 on: November 27, 2009, 18:01:03 PM »
Víš jak? Pokud je/byla v tý trubce díra, tak to nádrže lítalo bláto,prach.... a tenhle bordel je tak jemňoučkej, že projde čerpadlama a dokonce i filtrem. Na Verčiným autě byl tímhle "blatíčkem" zalepenej rozdělovač paliva. Několikrát.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #31 on: November 27, 2009, 19:05:43 PM »
to Horan: na tu trubku jsem dneska koukal,je trochu orezlá,ale díru jsem neobjevil...Dorazil mi novej paliv.filtr ale váhám jestli ho tam dávat,nebo jestli mam nejdřív zkusit tu nádrž... ??? Jo a co ty sajrajty na čištění paliv.soustavy- zkoušel to někdo?

Offline Jarouš

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 417
  • chyt´ mě když to dokážeš:-D!!!
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #32 on: November 27, 2009, 20:00:28 PM »
No bejt tebou tak bych to nejdřív vyčistil ;).
S těma sajrajtama:Použil jsem to jak na Šíru tak i na předešlém vozidle(Kadett) a jelikož u Šíra jsem udělal komplet palivovej systém před tim než proběhl zkušební start tak nemůžu posoudit jak to na něj zabere ale u Kadetta jsem to poznal velice rychle.Nalil jsem to do plný nádrže hned u stojanu na pumpě,skočil do toho,vletěl na dálnici a ukázal mu kde má kanec pí**.Auto chvilku jelo stejně jako dřív,pak začalo cukat tak jsem podřadil a hodil cihlu na plyn a páč jsem tam měl vějířovej rezonátor a o 2cm větší trubky a jinak nic tak vyletěl z koncovky asi metrovej lišák a auto bylo jak utržený ze řetězu ;).
« Last Edit: November 27, 2009, 20:05:22 PM by Jarouš »
VW Scirocco 1,8 GTX
VW Golf IV 1,9 TDI

Offline Jarouš

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 417
  • chyt´ mě když to dokážeš:-D!!!
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #33 on: November 27, 2009, 20:03:27 PM »
to Horan: na tu trubku jsem dneska koukal,je trochu orezlá,ale díru jsem neobjevil...Dorazil mi novej paliv.filtr ale váhám jestli ho tam dávat,nebo jestli mam nejdřív zkusit tu nádrž... ??? Jo a co ty sajrajty na čištění paliv.soustavy- zkoušel to někdo?
Díra tam ani bejt nemusí.napadá ti tam jen ten rez z tý trubky a páč benzín je pěkná srágora tak z něj taky zbyde jen ostrej a tvrdej prach.
VW Scirocco 1,8 GTX
VW Golf IV 1,9 TDI

Offline Jarouš

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 417
  • chyt´ mě když to dokážeš:-D!!!
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #34 on: November 27, 2009, 20:04:38 PM »
Jo a nepraskaj ti náhodou pojistky na čerpadle???
VW Scirocco 1,8 GTX
VW Golf IV 1,9 TDI

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #35 on: November 27, 2009, 20:44:00 PM »
Tak aspoň zkus vyndat ten starej filtr a podívej se co z něj poteče. A zkus ho profouknout hubou. Já když dotáhl sciro (teda něco co vypadalo že kdysi scirem bylo) z vrakáče, a vyndal filtr, tak jsem ho hubou ani neprofoukl jak byl zajebanej. No to auto už ani nejelo.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Mic

  • Posts: 10
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #36 on: November 30, 2009, 18:39:49 PM »
Ahoj.Tak jsem si tenhle prispevek nahodou ted cely precetl a nechci ti blbnout hlavu zase jinou zavadou,ale podle me je to benzínova pumpa.Ne ta co jsi menil v nadrzi (cerpadlo),ale ta pod autem vedle toho zasobniku.Neslysis,ze by ta pumpa piskala nebo vrzala nebo hucela nebo tak neco?A neni ten zvuk motoru od toho mrtveho bodu jak pises takovy jako tupy?Proste jiny nez normal?Uz jsem menil 2 a pokazde se auto zacalo chovat jinak,kdyz odchazela.A jestli je to tim,tak se ti v nejblizsi dobe stane,ze uz nenastartujes.A ten filtr tam dej.Zase tak drahy to neni a nic tim nezkazis,kdyz uz ho mas.

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #37 on: December 01, 2009, 18:57:29 PM »
Zdravim,díky za názor-musim se přiznat,že mě to taky napadlo... ;)  Náhradní tlak.čerpadlo mam tak o víkendu ho můžu zkusit vyměnit,ale ještě bych měl dva dotazy...
1. to čerpadlo ale nebylo uplně nový,když jsem ho kupoval a už
mi doma pár měsíců leží-bude ješte makat tak jak má?(na zdroj 12V se bez problémů roztočí a běží,ale vzpomínám si,že už to tady na foru kdysi někdo řešil,že po delší době bez provozu se většinou odporoučí-Váš názor?
2.chtěl bych vyzkoušet ten přípravek na pročištění paliv.soustavy,ale nevim jestli tam mam nejdřív nalejt ten sajrajt a jezdit ještě se starým filtrem a pak až to vyjezdim dát teprve novej,a nebo opačné pořadí..co myslíte vy?
Předem moc díky za rady...

Offline Jarouš

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 417
  • chyt´ mě když to dokážeš:-D!!!
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #38 on: December 01, 2009, 19:06:05 PM »
Nad starým filtrem vůbec nemusíš přemejšlet.Rovnou tam dej novej.
VW Scirocco 1,8 GTX
VW Golf IV 1,9 TDI

Offline Mic

  • Posts: 10
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #39 on: December 01, 2009, 21:04:22 PM »
Ty pumpy se neboj,jestli byla dobra predtim tak by mela byt i ted.To,ze jeste vrci na baterku nic neznamena.Ja ji mel taky asi pul roku jako nahradni uz pouzitou a pak normalne sla.Jinak tu puvodni pumpu co tam mas,tak jestli je dobra zjistis tim zpusobem,ze v motoru vyndas privod benzinu,zacpes tu hadicku prstem,nekdo ti zastartuje a kdyz na ni udrzis prst tak je spatna,kdyz ne tak je dobra.To je takove pravidlo.Ale to asi vis.Nebo ji rovnou vymen,kdyz ji mas.Zkus nejdriv tohle nez kupovat nejaky sajrajty do nadrze.Jinak ja to do auta nikdy nelil,ale lidi si to chvali.A jestli uz to tam chces nalit a uz mas i novy filtr tak bych to tam nejdriv nalil,vyjezdil to a pak az tam dal novy.Ale to je jen muj nazor.

Offline Jarouš

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 417
  • chyt´ mě když to dokážeš:-D!!!
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #40 on: January 05, 2010, 22:42:24 PM »
Nechci zakládat nové téma tak to napíšu sem.Včera mi začalo vydávat tlakovací čerpadlo nějaký divný zvuky a auto nejede tak jak má nebo už vůbec.Divný je na tom to že chvíly jede normálně(samozřejmě s ním i pumpa nevydává ty zvuky)
pak to začne blbnout a pak zase normálně.Žádný pravidelný intervaly a ani nezáleží na stylu jízdy.Jenom když začne blbnout tak když dám plnej plyn tak se začne motor dusit jako by neměl dost benzínu.Kdyby to dělalo pořád tak to sem ani nepíšu ale je mi divný proč to dělá jen někdy.Předem dík za rady. ;)
VW Scirocco 1,8 GTX
VW Golf IV 1,9 TDI

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #41 on: January 06, 2010, 20:29:59 PM »
Někde nějakej špatnej kontakt? Jsou věci mezi nebem a zemí, který nevysvětlíš. Mezi ně může patřit i tohle  ;) ;)
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Jarouš

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 417
  • chyt´ mě když to dokážeš:-D!!!
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #42 on: January 06, 2010, 21:17:00 PM »
Hmm.Zajímavý ;D.Každopádně dneska to neudělal ani jednou a to jsem mu dal zátěžovou RZtu o délce cca 30km.Tak fakt nevim :-\.
VW Scirocco 1,8 GTX
VW Golf IV 1,9 TDI

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: otáčky-mrtvý bod
« Reply #43 on: January 10, 2010, 19:35:04 PM »
No nevím jaké zvuky máš na mysl ale když mě se začaly objevovat podivné zvuky tak bylo načlé čerpadlo v nádrži, občas šlo občas né, no a když odešlo úplně tak se ty zvuky stávaly častější a častější a pak mi odešlo i hlavní čerpadlo. Tak bych se asi poohlédl po zánovních čerpadlech ;)
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!