Author Topic: Zátěžový ventil+relé  (Read 12774 times)

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Zátěžový ventil+relé
« on: November 19, 2009, 20:58:40 PM »
Zdravim,víte prosim vás někdo kde ho najdu a k čemu vlastně slouží? Popř. který relé ho ovládá? jen doplnim,že mam 1.8 JH...díky všem předem

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #1 on: November 19, 2009, 21:19:48 PM »
To by měl být ten pátej vstřik na sání ne? A nevím jestli je přes relé, ale "ovládá" ho spínač na klapkách
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #2 on: November 19, 2009, 22:00:27 PM »
Já nevim-myslim,že pátej vstřik je spíš ventil studenýho startu,né ??? Ve starý technice zátěžovej ventil zminoval myslim Airarmy v souvislosti s kolísáním otáček a chcípaním motoru... Jo a když už jsme narazili na ten pátej vstřik- našel by se někdo,kdo ví jaký všechny součástky(myslim čidla,ventily,podtlaky atd.) s tím pátým vstřikem souvisí? Už tak skoro púl roku se ho snažim rozchdit,ale zatim nefachá takže studený starty docela na pikaču a zima se blíží... ::)

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #3 on: November 19, 2009, 22:05:09 PM »
u K-jetronicu to bylo na studený start. U KE-jetroniku, což je JH, by to mělo být i jako "přídavný" vstřik při plné zátěži.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #4 on: November 19, 2009, 22:27:58 PM »
Jo to zní logicky  :) díky za odpověd...Ted už jen zjistit co a jak ten pátej vstřik ovládá...Vim,že už tohle téma  bylo rozebíraný,ale já jsem tam nikde nenašel komplet rozbor  :( Stáhnul jsem si i tu příručku-manuál- co je tady někde na foru,ale z toho moc moudrej teda nejsemmm ??? Tak kdyby se vám někomu ještě jednou chtělo tohle téma rozpitvat,tak bych vám byl vděčnej (popis,schémata,obrázky atd.) Předem moc díky všem...

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #5 on: November 20, 2009, 18:24:18 PM »
Tak koukám,že se do toho asi nikomu moc nechce... Měl bych ještě dotaz... Může mít na ten pátej vstřik a obohacování směsi za studena vliv to,že mi nefunguje budík na teplotu vody? Souvisí s tim nějaký čidlo na vodu? Díky.

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #6 on: November 20, 2009, 18:52:51 PM »
To by nemělo mít vliv. Nejsem si jistej jak u JH, ale u DX bylo čidlo v přírubě na hlavě, který bylo JEN pro ten pátej vstřik.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline danek

  • Administrator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 2778
  • Já a smrt se nepoutáme
    • http://danek.webz.cz
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #7 on: November 20, 2009, 18:58:20 PM »
U JH to také pomáha (5.tý vstřik ) při studeném startu.. mám to vyzkoušené..
SCIROCCO 1.8 8v JH
SCIROCCO 1.8 16v PL, plná palba + klima :)

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #8 on: November 20, 2009, 19:40:59 PM »
Tak koukám,že se do toho asi nikomu moc nechce... Měl bych ještě dotaz... Může mít na ten pátej vstřik a obohacování směsi za studena vliv to,že mi nefunguje budík na teplotu vody? Souvisí s tim nějaký čidlo na vodu? Díky.
asi ne- na 5vstřik je samostatny čidlo a na budik je taky samostatny čidlo
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #9 on: November 20, 2009, 20:08:43 PM »
Díky za odpovědi  ;)  to Horan:tou přírubou na hlavě myslíš asi ten vývod ze předu-mam tam dvě čidla-horní s jedním drátem a spodní(vypadá,že kdysi mohlo bejt modrý?) s konektorem a dvěma dráty.  Víte někdo jaký je k čemu? Díky.

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #10 on: November 20, 2009, 20:16:10 PM »
to s jedním drátem je na budík a to se dvěma drátama (tuším že na 19 nebo 22klíč) by mělo být na ten pátej vstřik.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #11 on: November 20, 2009, 20:29:03 PM »
Super díky moc  :)  Vyměnim obě a uvidim-snad se pohnu z místa... Jo a jak na to tady koukám nevíš náhodou co je na levý straně taková "krabička" přišroubovaná na podběh-vedou do ní dva dráty(konektor) a nějaká(asi podtlaková?) hadice?

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #12 on: November 20, 2009, 20:39:33 PM »
Jo tak to ti musí poradit nějakej JHčkář. Ani u Wendetky jsem to moc nezkoumal
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Bandito

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2597
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #13 on: November 20, 2009, 21:58:57 PM »
Ten termočasový ventil před výměnou můžeš ještě vyzkoušet:
vytáhni konektor napoj zkoušečku, a při startování musí pár sekund svítit

A ta krabička je ventil na zvýšení volnoběhu při zatížení např. když zapneš klimu (i když na JH se to montovalo standardně i bez klimy)

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Reply #14 on: November 21, 2009, 18:44:11 PM »
to Bandito: tím termočasovým ventilem myslíš to spodní(modrý?) čidlo nebo ten pátej vstřik? Jo a má ta zátěžová krabička vliv i na něco jinýho,když nemám klimu?