Jsem se pobavil-dojel jsem někam na parkoviště, při pokusu odjezdu (startování) praskla pojistka na čerpadla 15A, vyměním pojistku, zapnu klíček-čerpadla běží-startuju a slyším jak praskne další pojistka (25A), tak nic- zkoším to s roztlačením (bez startování)-motor chytne a po 2 vteřinách sliším prasknout další pojistku-k nasrání.
Druhý den po studium schematu zjišťuju že na té pojistce vysí ještě vyhřívání lambda sondy, naštěstí je konektor na vrchu u zap. cívky, tak jsem ho rozpojil a povedl se úspěšný start motoru.
Když jsem měřil od konektoru směrem k lambda tak sem tam nenaměřil vůbec nic-ani odpor ohřevu ani tech drátů vůči kostře. Měl by tam být asi ještě předřadný odpor v sérii s výhřevem, jestli až v počítači na emise nebo před ním?-co s tím, mně ještě čeká.
Naštěstí zrovna dodělávám LEDkový indikátor činnosti sondy a oblbovací signál lambda pro počítač. Ani nevím kolik ta lambda stojí ale moc se mi do nákupu nechce-budu asi radši oblbovat.