Author Topic: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL  (Read 4385 times)

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« on: July 03, 2015, 17:10:18 PM »
Dotaz pro odborníky- motor startuje bez problému, jen se trochu ohřeje (200m) při plynulé jízdě cuká a žere to kolem 12l, bylo mi řečeno že je to teplotní čidlo motoru (ten sem kontroloval na bloku motoru) nebo čidlo teploty v sání a ten nemůžu najít-kde je ? než začnu rozebírat vše možné
Potřebuju ještě typ rozměr zadního ložiska, ložisek(vnitřní a vnější?)? Dá se to někde odjednat jako normální ložisko? Díval jsem se do odkazů na původní díly ale moc chytrý jsem z toho nebyl. Takže na Pl-ko, brzdy kotouče.
Díky

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« Reply #1 on: July 03, 2015, 20:40:50 PM »
Louziska jsou stejne i s bubnama a pasuji z felicie.
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« Reply #2 on: July 03, 2015, 22:34:38 PM »
Prvne bych zkontroloval tesnost sani. Pokud to nekde prisava, tak by to mohlo zpusobovat to co pises.
Potom najit nekoho, kdo jeste dokaze seridi k/ke jetronic, aby to zkusil.
Teplotni snimac v sani tvuj motor nema. Pouze ten na motoru.
zacalo to delat nejak znicehonic, nebo se to postupne zhorsovalo? Co spatnej benzin? ...
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« Reply #3 on: July 04, 2015, 07:02:48 AM »
Ložiska bezva, dík
Odborníka na VW mam seřizoval závodáky u němců, jen je trochu drašší a svéhlavý-bohovy ti nikdy konkrétně neřekne kde s čím co udělal.
Jestli mu řeknu ře další teplotní čidlo mimo motor není tak mně bude mít za debila, určitě je ještě na venkovní teplotu co ukazuje digi v palubce.
No nejdřív jsem zjistil že to dost žere a pak i cukal, třeba ted to tolik nedělá ale jezdím s ním jen do práce 3km a zas zpátky.
Výjimčně udělal to že těch 200m jsi pustil spojku přidal ply a že jedeme a chcípal až jsem ho protočil na 5-6000ot párkrát tak si dal říct a pak už jel.
Udělal to asi třikrát za poslední dobu,ale jak terazky už je teplo tak už jen žere.

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« Reply #4 on: July 04, 2015, 09:11:16 AM »
ze zkušenosti vim, že to chce jezdit trochu víc než jen co říkáš.. nemá cenu ladit něco co v podstatě nejezdí, ale co by to krom toho co píše Horan mohlo být, tak že to jede pořád v režimu studenej motor což u PL reguluje váha vzduchu
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« Reply #5 on: July 04, 2015, 10:29:36 AM »
On me urcite nekdo opravi pokud se pletu, ale opravdu mam za to, ze PL ma jen jedno teplotni cidlo, ktery je dulezitu pro motor. To u narazniku co  pises je opravdu jen pro budiky a jednotka motoru s nim nijak nepracuje.
A jak pise Mates.
Chce to prohnat. Divil by si se co dokaze s motorem udelat sporiva jizda na kratke trasy.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« Reply #6 on: July 05, 2015, 14:38:20 PM »
No něco mu musí být neb ani v zimě nevzal víc než 10l. Měl jsem taky namýcháno etanol halb und halb ale to dělám určitě rok a i v zimě se držel. Nezbývá než že to začnu rozebýrat a ten falešný vzduch bude asi podstatný mezi váhou a klapkou-uvidím, zatím díky za rady

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Teplotní čidlo a zad. ložiska PL
« Reply #7 on: July 09, 2015, 03:32:34 AM »
No a jak ted čtu speedovu otázku na vstřiky, tak všude píšou při vadných-zasraných tryskách neklidný chod motoru a zvýšenou spotřebu, ještě že mám ultrazvukovou pračku.