Author Topic: K-jetronic a turbo  (Read 3605 times)

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
K-jetronic a turbo
« on: November 08, 2018, 21:14:13 PM »
Ahojte.
Zůstal mě v práci jeden 4golf na rozebrání a tak kolegu napadlo (kolega pořád do něčeho cpe turba :D ), že z něj dáme turbo do scira.  Než začnu řezat svody......., tak bych rád rozjel nějakou diskuzi.
Konkrétně řeším, jestli bude zvládat rozdělovač paliva dodávat palivo při plnem plynu, jak vyřešit podtlakovou regulaci tlaku paliva a jak vyřešit podtlakovou regulaci předstihu. Podtlak budu mít vlastně pořád, pokud bude zavřená škrtící klapka. Takže vše by mělo být ok. Otázka je, co se stane když šlápnu na plyn a z podtlaku se stane přetlak.
Viděl někdo k-jetronic s takovou přestavbou?
Dík.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline araman

  • prekvapive je
  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 8992
  • ** Hakis **
Re: K-jetronic a turbo
« Reply #1 on: November 09, 2018, 07:22:57 AM »
Jedinou turbo přestavbu ,co vím, měl Hans z Ostavy  černí scirocco.
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: K-jetronic a turbo
« Reply #2 on: November 09, 2018, 13:03:34 PM »
Neměl on kompresor? A fungovalo to někdy? Mám za to, že měl hlavu, elektriku..... z G60
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline araman

  • prekvapive je
  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 8992
  • ** Hakis **
Re: K-jetronic a turbo
« Reply #3 on: November 09, 2018, 17:29:41 PM »
podle mě turbo ..  a je docela možný že měl G60 dily. Vím že to zkoušeli na JH ale finální fverze mi nějak unikla.

Nějakou chvili to asi fungovalo. Jezdil stím.
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: K-jetronic a turbo
« Reply #4 on: November 09, 2018, 19:12:45 PM »
Asi to nějak risknu. Maximálně budu muset shánět jinej motor. ;D
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: K-jetronic a turbo
« Reply #5 on: November 14, 2018, 09:09:51 AM »
starý Saaby byly K-jet turbo tak z toho by asi šli použít nějaký věci
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l