zdarec,
1. - gratuluju ke koupi a přeju ať dělá radost
2. - zástavba je uplně stejná jako do MK2 (mechanicky sou to stejny auta , jen maji " jiny plechy" )
takže si pročti to tema a případně se ptej, buď poradim já, nebo někdo jiné ... je nás tu dost co s tim má zkušenosti
já to mám tak , že sem začinal uplně stejně jako ty (auto s karbecem) , takže na nové motor sem musel dat čerpadlo pod nádrž, a usadit rozdělovač paliva ( a váhu vzduchu v jednom) , větši vyfuk apod
čidla na vodu, olej atd. zustavaji (dráty).
zapalování tam teď máš klasiku kladivkové rozdělovač - ten mužeš klidně nechat , nebo předělat na bezkontaktovy tranzistorovy ( neboli TZH )
fyzicky tam ten motor pásne uplně stejně, takže nějakéch problému ohledně velikosti se vubec nemusiš bát , je to vpodstatě jen "kus za kus" akorát nevim co je na 1.1L za převodovku, ale to podle mě taky bude pasovat (až na to že tam bude menší spojka a ty máš podle mě 4kvalt ..... takže stejně asi budeš chtít měnit i převodovku )
jinak na zprovozněni tě nic jinyho nemusi zajimat
( na doladění to bude chtit trochu víc rad , ale to ted neřeš) - je tam volnoběžnej ventil , kterej drži otáčky na volnoběh ( ale já ho tam nemám a neni problém) , je tam termoregulátor tlaku paliva kterej reguluje tlak benzinu podle teploty motoru a je do něj i elektrika na vyhřiváni bimetalem a regulaci elektricky ( ale já to tam elektriku zapojenou nemám a neni problém )
atd., atd. ....
jo a , do TP ten motor zapsat legálně nejde, protože se do MK1 nikdy nedával a hlavně legálně mužeš zaměnit jen motor tušim že max o 20% výkonější