Author Topic: KR do SCIROCCO MK1  (Read 2887 times)

Offline david 88

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 25
KR do SCIROCCO MK1
« on: July 09, 2013, 14:16:28 PM »
Ahoj členové

Pořídil jsem SCIRO MK1 s motorem FA 1,1 karbec . Ten tam rozhodně nemám v plánu nechat a tak se poohlížím po nějaké 1.8 16 V . Po prozkoumání recenzí jsem už zřejmě pochopi že je nejvhodnější sehnat KR ať už parametrama motoru tak z důvodnu samotné montáže motoru ohledně elektroinstalace atd .
V jedné recenzi se tu řeší stejný problém ale asi se tu mluví o zástavbě do MK2 kastle .
Má tu někdo prosím zkušenost stím co teď řeším já ?

Případně , dá se tento motor legálně zapsat do TP ? Nebo jak to máte vyřešeno vy ??
Díky předem za případné rady , info atd  ;)

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: KR do SCIROCCO MK1
« Reply #1 on: July 09, 2013, 14:31:14 PM »
Speedy má 16V ve svém krasavci MK1

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: KR do SCIROCCO MK1
« Reply #2 on: July 09, 2013, 16:04:03 PM »
zdarec, 

1.  -  gratuluju ke koupi a přeju ať dělá radost ;)

2.  - zástavba je uplně stejná jako do MK2  (mechanicky sou to stejny auta , jen maji " jiny plechy" )
       takže si pročti to tema a případně se ptej, buď poradim já, nebo někdo jiné ... je nás tu dost co s tim má zkušenosti ;) ;)


já to mám tak , že sem začinal uplně stejně jako ty (auto s karbecem) , takže na nové motor sem musel dat čerpadlo pod nádrž, a usadit rozdělovač paliva ( a váhu vzduchu v jednom) , větši vyfuk  apod
čidla na vodu, olej atd. zustavaji (dráty).
zapalování tam teď máš klasiku kladivkové rozdělovač - ten mužeš klidně nechat , nebo předělat na bezkontaktovy tranzistorovy ( neboli TZH )

fyzicky tam ten motor pásne uplně stejně, takže nějakéch problému ohledně velikosti se vubec nemusiš bát , je to vpodstatě jen "kus za kus"  akorát nevim co je na 1.1L za převodovku, ale to podle mě taky bude pasovat (až na to že tam bude menší spojka a ty máš podle mě 4kvalt ..... takže stejně asi budeš chtít měnit i převodovku ) 

jinak na zprovozněni tě nic jinyho nemusi zajimat
( na doladění  to bude chtit trochu víc rad , ale to ted neřeš) -  je tam volnoběžnej ventil , kterej drži otáčky na volnoběh ( ale já ho tam nemám a neni problém) , je tam termoregulátor tlaku paliva kterej reguluje tlak benzinu podle teploty motoru a je do něj i elektrika na vyhřiváni bimetalem a regulaci elektricky ( ale já to tam elektriku zapojenou nemám a neni problém )

atd., atd. ....


jo a  , do TP ten motor zapsat legálně nejde, protože se do MK1 nikdy nedával a hlavně legálně mužeš zaměnit jen motor tušim že max o 20% výkonější
« Last Edit: July 09, 2013, 16:12:50 PM by speed »
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline david 88

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 25
Re: KR do SCIROCCO MK1
« Reply #3 on: July 10, 2013, 08:27:11 AM »
jo tak díky moc , alespoň vím na koho se obrátit jak si nebudu vědět rady  ;) ano převodovka je tam 4kvalt a já mám možnost koupit motor s převodvkou a komplet elektroinstalací . Zajímá mě taky jestli tam budou pasovat těhlice a náboje kol , myslím si že tam budou úplně jiný poloosy . Jinak bych se někdy rád sešel osobně a pokecal co a jak  jsem od Prostějova takže by neměl být problém dát někdy scuka Jinak kdyby měl někdo zájem o motor 1,1 i s převodovkou  :) . Stěma papírama jsem si to tak nějak myslel  .

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: KR do SCIROCCO MK1
« Reply #4 on: July 10, 2013, 08:46:55 AM »
hele, zrovna včera sem dodělal "projekt" , kde sem do dvojkovyho šíra (1,6 karb)  dával 1.8DX (motor se vstřikováním kterej je stejnej jako KR, akorát má míň ventilů  :D )
 celá přestavba mi trvala  +- 12h čistyho času  s tim že sem tam neměnil elektriku  ;) 

jen sem přidal  čerpadlo,  upravil vyfuk ,  zapalování zustalo (už bylo bezkontaktovy) a motor chytnul okamžitě
jede bez pátyho vstřiku, bez volnoběžnyho ventilu, a bez vyhřivání regulátoru.   prostě jede jen na jiskru a benzin ;)  (a jede parádně)

scuka si dat klidně mužem,  to by nemusel byt problem , pokud budu mit někdy v přištim století aspoň pul hodiny čas ;) ;D
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina