Tak asi takhle, jednat je to tady už popsané a stačí hledat.
Ale jinak ve většině případů je problém mezi přístrojákem a kabeláží do něj !!
Časem se vytrácí pružnost kontaktů a začne to vynechávat a házet blbosti a pak to přestane ukazovat úplně. Jinak hadička je jen na spotřebu, km a čas se bere z přístrojáku. Venkovní teplota nebude ukazovat pokud tam není čidlo (pod pravým světlem v nárazníku). A teď olej, ve vetšině případů je problém ten že není kabel na teplotu oleje dotažen až k motoru a tím pádem jaksik nezměříš nic.
Už jsem to jednou řešil natažením kabelu a to myslím že rovnou od přístrojáku.
A jinak pokud mačkáš tlačítko a nic se neděje tak je taky varianta že ti prostě tlačítko a přepínač odešel a nebo není zbytek kabeláže do MFA (jinak někde tady je schéma)
A oprava ?
Následující:
Zkontrolovat napružení kontaktů v přístrojáku (středně velkou jehkou napíchat všechny kontakty a udělat na nich takový stříšky. Očistit je a ošetřit sprayem na kontakty (rejpalové řeknou že to není třeba ale já myslím že jo
)
No a pak dál kontorolovat drátky a čidla a jestli jsou dobře zapojená atd atd atd ....
Jo a pokud budeš schánět teploměr (když ho tam nemáš) tak myslím že pasuje z GII, Passata, aáá jestli se nepletu tak z audi 80 vše do r.v. 92.
Tak a doufám že tahle odpověď byla večerpávající !!!
Hovg (dohovoril som) !!!