Takže bylo toho víc za
1: musel jsem přesadit rozdělovač o zub.
2: indučka nedodávala dostatečný výkon a 3bodové svíčky to neupálily ( jina idndučka ale co jsem měl doma byly taky na nic tak mam přímo od bosche a samo že jednobodové svíčky)
3: vykuchal jsem zásobník tlaku paliva a byl ucpaný korozí ( tohle bych rekl ze bylo hlavní) někde se odloupla a ucpala odvod paliva takže motoru to dodalo ale ne dost (nejspis)
4: povedlo se mi upálit gufero dříku ventilu na 2 válci, takže mi propouštěl olej a za nižších otáček a studena to běželo na 3 válce.
5: prokapával mi vstřik na 3 válci a za tepla se prostě tenhle válec uchlastal. (tekl fakt dost takže proto mi moc nešlo za tepla startovat.)
6: přidřený startér a při startech bral trochu víc než by měl. odebíral napětí.
No a ještě par volovinek co bych řekl že přibily rokem co jsem ho za vzteku nechal venku.
Jinak řekl bych že se všim nejak souvislelo protoze jednotlive jsem to menil a proveroval az kdyz jsme to zahadou dal vse pohromade tak to zaclo pomalu běžet.