Author Topic: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM  (Read 24660 times)

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #60 on: September 23, 2010, 21:38:32 PM »
lajos tak jak,už ti scirko jede?
nejede a mezitím mi odešlo čerpadlo, výfuk na náhradním BX-včera jsem náhradu zprovozníl se šílenýma kixama, zítra jdu ještě pro náhradní čerpadlo, no a šíro příjde na řadu potom

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #61 on: September 23, 2010, 22:36:32 PM »
tyjo, ty se taky nenudish  :-X
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #62 on: September 23, 2010, 23:41:01 PM »
tyjo, ty se taky nenudish  :-X
no a pak máš dělat na plazmě, vodíku, když to nejede ani v normálu, se zas ale neposeru, týden jsem jezdil autobusem do práce

Offline deywis

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 5006
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #63 on: September 24, 2010, 00:56:51 AM »
já to vidim tak že se příští týden projedu párkrát projedu, skovám značky do depozita a zazimuju....

mk1 "78 - uloženka
gt2 "90 - červený a otlučený
mk1 "77
mk1 "76
mk1 "78
mk2 "88

Offline araman

  • prekvapive je
  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 8992
  • ** Hakis **
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #64 on: September 24, 2010, 06:30:45 AM »
já to vidim tak , že nechám nalakovat novou kapotu, tu zazimuju a budu dál jezdit se stávající pomuchlanou :)
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #65 on: October 05, 2010, 14:48:20 PM »
Tak jsem se dopracoval k diferenčnímu regulátoru tlaku, jsem ho vyndal v sobotu dám mu 12V -foukám do něho a nepropouští...v pondělí to zkouším znovu a při 12V spíná propouští...namontoval jsem ho zpátky ale z oxi kontrolu jde na něho pořád jen 8V(odpojený konektor) které po připojení spadne na 0,5V ...tak jsem mu dal plných 12V ale stejně to nechytlo, neb nevím jestli po utažení šroubků na kostku,  funguje nebo ne.
Radili mi přišroubovat ho pod napětím a zkusím ještě místo čidla teploty na motoru dát odpor(potenciometr) a nafixluju mu -10 stupňů teplotu, jestli to chytne s pátým vstřikem?

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #66 on: October 05, 2010, 21:46:13 PM »
kua gde si to tam našel ? něco takovyho je v širu ?  :o  ;D
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #67 on: October 06, 2010, 07:50:46 AM »
kua gde si to tam našel ? něco takovyho je v širu ?  :o  ;D
Na kostce ze strany jak je vyrovnávací nádoba na chl. kapalinu. V manuálu strana
5-38... Fig. 6-16

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #68 on: October 17, 2010, 14:59:38 PM »
Tak snad vyřešeno, byli to kabely k svíčkám, dal jsem zpátky s drátovou žílou a fachá, za chvíli vyrazím do ulic, po jaké době? už ani nevím. Ze čtyř uhlíkových kabelů byl jeden dobrej, druhý sem tam a na ostatních se nadalo s žádným ohýbáním naměřit hodnota pod 100k. Elektrikářova kobyla

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #69 on: October 17, 2010, 16:02:53 PM »
jj nevyhoda uhlikovych kabelu, proto pouzivam medene ;) Sice je o dost vyssi cena ale je to bez problemu ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #70 on: October 28, 2010, 15:35:46 PM »
Tak vám píšu ságu jak jsem dopad. Po výměně kabelů za drátové (červené-škoda) to jezdilo, hlavně za studena-ráno to chytalo dobře ale ujel jsem 500m do krámu a chtěl jsem pokračovat a už nechtěl chytat, jakmile se ohřála voda nad 50 tak začal dělat divi-na volnoběh zvýšil otáčky na 1500 a při záběru začal cukat jako když vynechá jeden válec, prostě jsem jel a jako když tě drží neviditelná ruka zpátky a občas tě pustí a zas tě chytne, pak na volnoběhu ručka otáčkoměru se občas trhala dolu jako když klepeš popel z cigára.
Šel jsem včera do kelly zeptat na silikonové zapalovací kabely(s drátovým vnitřkem), no a dnes jsem je tam dal, prostě všechny koniny zmizeli-fachá bez chybičky, doufal jsem že těch 2224,- peněz nebude vyhozenejch a taky že ne.
Sada kabelů je Champion LS-200, padnou jako ulití.. Na krabici slibujou lepší starty za každého počasí, vyšší energii pro spalování, nižší spotřebu a snížené emise

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #71 on: October 28, 2010, 17:55:57 PM »
ja pouzivam kabely z tesla Blatna s medenym jadrem a maximalni spokojenost tez ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline lajos

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 422
  • PL,16V
Re: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM
« Reply #72 on: October 28, 2010, 18:48:35 PM »
ja pouzivam kabely z tesla Blatna s medenym jadrem a maximalni spokojenost tez ;)
Ty teslácké silikony jsou dokonce dražší, trochu mně zarazila poznámka u tech dvou sad na PL-ko T017B a T714C  : original - sada s měděným jádrem (lze nahradit sadou s odporovým jádrem) - v servisním manuálu jsou předepsané kabely s uhlíkovým jádrem?
To uhlíkové jádro je děsná konina, on to neruší vůbec nic s tím měďeným jádrem.
Skusím na ty červené škodovácké kabely natáhnot smršťovačku a vyzkouším jestli  to bude účinné, hlavně abych nemusel píchat ty plazmové kondíky do těch krásných nových silikonů