Author Topic: problémy s motorem 18 8v jede jakože na 3 valce po přidaní více plynu  (Read 3968 times)

Offline Honza

  • Posts: 5
ahoj lidi už si nevim rady kam šahnout když auto vytočím nad 3000 otaček tak jede jakoby na 3 valce a ztratí to výkon prdí a nejede. ale jede na všechny valce vypada to jako zvuk omezovače takovy střilení ale auto přidavá ale nemá vykon  vyměnil jsem kabely,svíčky,rozdělovač,měnila se hlava po repasi těsnění pod hlavou rozvody ,palivovy filtr zkoušel jsem davat z auta ktere jelo dobře termo regulator  hadice k němu  nevíte někdo kam šahnout už jsem zoufalej spousty penez už je v tom a pořad nic ??????????????poradte prosím děkuji
VW Scirocco mk.2 1.8 8v rv.1992
VW Golf mk.3 vr6 2.9 special rv.1992 rv.motor 2010

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
A predstih?
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
jj mohl by to byt předstih , nebo něco co ten předstih ovlivňuje ( rozdělovač, jednotka , nebo tranzistorove zapalovani TZH )

a dělá to i na volnoběh, nebo jen v záběru ( za jizdy) ?

dělalo mi to na prvnich zavodech do vrchu - jelo to jen do 4ooo a pak jako by to vypnul omezovač a jelo to tak na 20%
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Honza

  • Posts: 5
vzhledem k tomu že mi to dělal míra od matese tak předstih určitě nastavil a rozdělovač jsem měnil ten se ani nehnul ale ted pry nastavuje po vyměně ale žadna změna a na volnoběh když přidavam pomalu plyn tak to celkem sebere ale jak na šlapnu tak to kokta :D a jednotku mates skoušel vyměnit a to tranzistorové zapalování taky takže tudy cesta nevede chlapy a tak jak píše speed mi to nějak jede, s tim že když na to šlapnu hned na začatku tak to děla hned bordel tak nevim kudy cesta vede
VW Scirocco mk.2 1.8 8v rv.1992
VW Golf mk.3 vr6 2.9 special rv.1992 rv.motor 2010

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
u mě byla zavada v tom že sem tam neměl podtlakovou regulaci , takže když sem to nastavil tak aby to jelo, tak to nechtělo startovat , a když sem to nastavil tak aby to startovalo, tak to zase nejelo do otaček ...

takže další tip .... podivej se  jestli je v cajku podtlakova hadička co vede do ŘJ ( podle toho pozná ŘJ jak moc má změnit předstih )

a bylo by dobry se podivat co ukáže stroboskop ten ti ukáže na 100% jestli je zapalování v cajku , nebo tam něco hapruje. Pak se muže jit dal ....
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
tohle co píšeš je všechno v cajku, problém u toho auta konkrétně je, že co bylo dotažený do ČR tak pořádně nejelo.. z německa už motor nefungoval jak měl a každej kdo měl trojku imbus se do toho sral, takže když sme k tomu s Honzou přijely tak chyběly vstřiky, bylo totálně prorezlý hrdlo nádrže a borec co to prodával řikal, že rozebral váhu vzduchu (želvu) a odborně jí zase zalapoval a složil ::).. dál byl v řiti rozdělovač se kterym podtlak ani nehnul a samozřejmě podtlakový hadičky..  po přeměření tlaků se zjistilo že sou na prvnim uplně v hajzlu a na čtvrtym žádná sláva. po rozebrání se zjistilo že sou symeringy tvrdý jak kámen, ventily netěsnily a na prvnim válci bylo prasklý výfukový sedlo a hlava.. to už je teď v cajku.. jediný více méně možný varianty sou regulátor tlaku paliva, čerpadla a ta odborně zalapovaná želva, protože to nemá dostatek benzínu..
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline Honza

  • Posts: 5
regulator jsem měnil ze staryho šira a nic tam to chodilo fest tak uvidime co nam řekne ta hlavička či čerpadla každopadně víc hlav víc ví diky kluci za rady kdyby vas něco napadlo tak mě prosím napište dik :D
VW Scirocco mk.2 1.8 8v rv.1992
VW Golf mk.3 vr6 2.9 special rv.1992 rv.motor 2010

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1858
  • Navigator
Mně to tak trošku připomina co se mi dělo před letním srazem dva roky zpět. U mně to bylo jednotkou zapalovaní která odešla z důvodu špatného palce rozdělovače. Auto sice jelo v nizkých otačkach ale když jsem přidal plyn tak začlo škubat a dusit se. Je to jen tip ale kuknul bych se na to.
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline R N

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 524
Sundej výfuk hned za svodama a zkus to