No, pokud si pamatuju, tak skutečně ofiko to šlo snad jen nějak přes zastoupení VW a stálo to i docela dost peněz a prej to ani moc něchtěli dělat, protože MKI a MKII měli i výkonově jiný motory (kromě přechodnýho období prvních MKII). Kdysi jsem to tak chtěl řešit, ale nešlo to, nebo to bylo hrozně drahé, už přesně nevím... něco se mlelo ještě o nějakém výzkumáku, že to musí ještě přes něj... (jo ten výzkumák byl vlastně na ofiko přestavbu motoru)....
Jinak se to spíš dělalo přes "hodně dobrý známý" na dopravce při přepisu, kdy to buď normálně přehlídli a přepsali jako přestavbu na nové vin, nebo přidelili nový vin pro vyražení (s tím že neřešili papíry MKI a auto MKII) a to bude asi tvůj případ. Z čeho pak u toho novýho vin vycházeli, to nevím.... Dneska se už u takhle starých aut v tom moc nikdo zpětně nevrtá, hlavně že sedí čísla.
Mám někde doma snad ještě jedny papíry z MKI tak se kdyžtak kouknu jaký vin tam mám, ale co si pamatuju, tak bylo nějaký krátký a snad jen čísla.
Jinak pojistit auto problém není, ale při pojistné události to pak docela zkoumaj....