Author Topic: Pohánění podtlaku pro budíky??  (Read 7773 times)

Offline milo

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 885
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #15 on: September 20, 2011, 20:41:35 PM »
ja to mam na EG a je to ekonoměr na pricípu podtlaku mi to pracuje a ukazuje jakmile sem ho zapojil a taky nebylo kde tak sem tam dal rozdvojku na podtlat k rozdelovači

Offline Lahváček

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 101
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #16 on: September 20, 2011, 20:43:54 PM »
Díky kluci, mrknu na to zejtra. Dneska jsem pěkně hotovej. Dám vědět až něco zjistim, ale jak řiká Mike tak je ta věc na fotce k ničemu a můžu to vyhodit.

Offline milo

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 885
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #17 on: September 20, 2011, 21:01:30 PM »
ale jakmile sem si to přeložil z nemčiny tak mi to na JH pripadá jako ventil volnobehu to znamena jakmile se ti moc sníži otáčky tak ti je zvedne a když moc zvíši t.j nad 1050 ot.min. tak ti je sníži . a doslovny překlad popisu by asi znel 12 spínač chladici kapaliny 13 podlakove vedení k podtlakovemu regulátoru zapalováni- asi rozdelovač 14 podtlakovy spínač . Ja ten regulator volnoběho na EG nemam tak tam mam zapojenej ekonoměr což je asi ten budík co tam je vyobrazen

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1858
  • Navigator
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #18 on: September 20, 2011, 21:26:57 PM »
Taky to mam na sciru a je to připojené na podtlak ekonoměru a k podlaku který řidi volnoběžné otačky v rozdělovači ale ja mam old school motor karbec JB.
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline Lahváček

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 101
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #19 on: September 20, 2011, 21:44:05 PM »
ale jakmile sem si to přeložil z nemčiny tak mi to na JH pripadá jako ventil volnobehu to znamena jakmile se ti moc sníži otáčky tak ti je zvedne a když moc zvíši t.j nad 1050 ot.min. tak ti je sníži . a doslovny překlad popisu by asi znel 12 spínač chladici kapaliny 13 podlakove vedení k podtlakovemu regulátoru zapalováni- asi rozdelovač 14 podtlakovy spínač . Ja ten regulator volnoběho na EG nemam tak tam mam zapojenej ekonoměr což je asi ten budík co tam je vyobrazen

No a proto si myslim, že to má něco společnýho s tim špatnym startem. Otočim klíčkem motor chytne, ale okamžitě jdou otáčky dolu...prošlápnu třikrát, čtyřikrát plyn a otáčky už jsou v normálu. Což by znamenalo, že nahradim nohou funkci týhle věci...

Offline milo

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 885
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #20 on: September 20, 2011, 21:50:30 PM »
skontroluj tesnost hadiček a taky skoušečkou jestli tam ten spínač pustí proud na tech konektorech

Offline Wari

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7196
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #21 on: September 20, 2011, 23:11:57 PM »
souhlasim s Aramanem vetsinou byva v pytli ten bazmek na budikach.
Dale se mi zda dost divny ze by byl spolecne zapojen Ekonomer a MFA protoze budiky pro ekonomer byli jiny nez pro MFA muzu se mylit ale nikdy jsem to nevidel.
Takze bych vse pro ekonomer vytrhal a zapojil jen MFA jak ma byt  ;)
VW Scirocco 1.8 JH
Opel Astra Caravan 1.6
Indiana  Jones

Offline xxMIKExx

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 501
Re: Pohánění podtlaku pro budíky??
« Reply #22 on: September 21, 2011, 09:12:01 AM »
ale jakmile sem si to přeložil z nemčiny tak mi to na JH pripadá jako ventil volnobehu to znamena jakmile se ti moc sníži otáčky tak ti je zvedne a když moc zvíši t.j nad 1050 ot.min. tak ti je sníži . a doslovny překlad popisu by asi znel 12 spínač chladici kapaliny 13 podlakove vedení k podtlakovemu regulátoru zapalováni- asi rozdelovač 14 podtlakovy spínač . Ja ten regulator volnoběho na EG nemam tak tam mam zapojenej ekonoměr což je asi ten budík co tam je vyobrazen
tento bazmek mám já osobně teda přidělanej na horním uložení tlumiče na levo,taková kostka,je to tam originálně a už sem to viděl na spoustu JHček,když mi spadnou otáčky tak v tom cinkne a přepustí mi to vzduch do sání a otáčky se mi zvednou na 1100
Scirocco GTX
Corrado G60
Polo 86c 2f