Author Topic: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?  (Read 3509 times)

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« on: June 04, 2011, 19:15:56 PM »
Zdary, dělám kompletní GO mého PL a nevydržím nejezdit, tak chci dát zpět původní EW na sezonů, ale nevím jak je to s elektrikou co se pumpy týče, za jednak karbec asi neudrží 4bary co tlačí pumpa, dále na místě kde je relé na pumpy má být relé vyhřejvání karbece, nevím jak pracuje a zdali by se bez toho karbec v letní dny obešel když bych nezapojil kabely do karbece? Přemýšlím že bych nechal jen podávací čerpadlo a tlakovací´dal do poločky, ale nevím jak dlouho by to podávací vydrželo a zdali vůbec uživý karbec ;)

děkuju moc za rady je mi mazlíka fakt moc líto když se na něj práší na garaži :((((
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1858
  • Navigator
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #1 on: June 04, 2011, 23:29:59 PM »
Tak čerpadla bych dal uplně do haje. Karbec si vystači ze svoji AC pumpou co ma na bloku. Nevím jestli karbec ma nějaké relé předehřevu. Ja na svém JB tam myslim nic takového nemám. Na co nějaký předehřev když to ma sytič. Motor nemá vůbec žadnou elektriku krom normalnich čidel, aspoň o žadné nevim. Ma tak to přední čidlo co je na karbeci. V EWečku se moc nevyznam, ale karbecy jsou všeobecně schopny fungovat bez elektriky ale jsou choulostivé na podtlaky. Jinak žadny karbec nema čerpadlo u nadrže. Ma tam akorat normalní měřak hladiny a z něho přivod paliva.
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #2 on: June 05, 2011, 21:07:19 PM »
no tlakovy čerpadlo vyhodit , dat misto něj trubku, podávaci nechat jak si psal , a na bloku mit ACpumpu  (zapojenou) ta by měla mit tři trubky (jeden vstup a dva vystupy) jeden vystup do karbeca a druhá zpátečka do nádrže, takže i kdyby ti čerpadlo davalo moc tlaku, tak to pusti z5 do nadrže

elektriku neřeš , jen čidla , bez toho předehřevu to jede taky - a ani to nepoznáš
jediná elektrika muže byt volnoběžná civka na karb. (tam vezmeš šťávu z civky ) ale nevim jestli to EW má
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline sergei

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 631
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #3 on: June 05, 2011, 23:18:37 PM »
No.to co popisuješ spedy je až přepadová nádoba.to s těma třema trubkama.ta je až za pumpou.ale jinak správně.A předehřev potrubí je hlavně kvůli kondenzaci benzínu.plus od baterky spínaný relátkem od klíčku nebo líp sólo vypínačem by mělo stačit.No a všechno na karbecu je taky živený od klíčku.
scirocco 16v KR Popelka

vw transporter t3 1.6 td
velorex 250
a háfo motoveteránů

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #4 on: June 23, 2011, 18:45:17 PM »
tak jsem všechno hezky zapojil i veškerou elektriku, vše jde až na motor :D jiskru mám, benzín taky, ale suché svíčky :( potřebuju prosím prosím foto podtlaku na EX nebo EX prosím prosím, zadek karbece mám zapojenej ale to ostatní nemám a hlavně jsem ztratil tu zelenou nádobku na tlak co je na levo od karbece :(( nikde nenííí :(

děkuju klucí ))
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline Kora

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 532
VW Scirocco Mk ll 1.8 EX 66 kW
Ford Galaxy II 2.3i 107 kW

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #6 on: July 02, 2011, 17:49:43 PM »
tak už všechno maká, až na to že nastartuju drží si 950 otáček cca a když sešlápnu plyn okamžitě chcípně a hlavně nechápu to že aby to nastartovalo se muselo zrcadlově prohit kabely na rozdělovači(první za čtvrtej a tak) pak to chytlo na otočení bez kecu, ale myslím si že opačně se rozdělovač dát nedá, ne? už chcu jezdit ;)))
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #7 on: July 08, 2011, 06:55:38 AM »
myslim že chyba byla v tom pánovi , co zapojoval káble ;)  ;D ;D
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #8 on: July 12, 2011, 19:50:21 PM »
myslim že chyba byla v tom pánovi , co zapojoval káble ;)  ;D ;D

a kde myslíš že by mohl být problém nějak detaijlnějš, zítra zkusim vyměnit cívku, tahle se mi nějak uplně nezdá :( jsem z toho hotovej, už jsem chtěl jezdit a myslel jsem jak to bude snadné s tím karbecem :'( :'((((
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline deywis

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 5006
Re: ELEKTRIKA Z PL NA EW jen co se benzinové pumpy týče?
« Reply #9 on: July 12, 2011, 20:03:19 PM »
no makej makej, do srazu máš 14 dní   ;)

mk1 "78 - uloženka
gt2 "90 - červený a otlučený
mk1 "77
mk1 "76
mk1 "78
mk2 "88